Priority Zoom

  • כספים: חשבוניות מכירות, חשבוניות רכש ותיקי יבוא, הנהלת חשבונות מלאה כולל דו"חות כספיים ודו"חות מאוחדים רב חברתיים, תקציבים, מרכזי רווח ועלות עקיפה, ניהול קופה ותמחיר מסחרי.
  • שווק ומכירות: ניהול מערך לקוחות, ניהול יומני משימות (follow up), יומני פגישות, דואר אלקטרוני, סנכרון למערכת 2000 Outlook, מערך טלמרקטינג, דיוור ישיר, הצעות מחיר, הזמנות, מחירוני לקוח, מכירות FOB, סוכנים, תחזיות מכירות וסניפים.
  • רכש: ניהול מערך ספקים, מחירוני ספק, דרישות רכש ומנגנון אישורים, הצעות מחיר, הזמנות רכש.
  • ניהול מלאי: ניהול מערך פריטים, עצי מוצר, פרמטרים למוצרים, תנועות מלאי, מחסנים, ספירת מלאי, בקורת מעבדה וממשק מובנה להכנת נתונים להדפסת מדבקות כולל ברקוד.
  • ניהול משרד: ספרי טלפונים לאנשי קשר, רשימת משתמשי המערכת, יומני פגישות אישיים כולל בקרת ניצול משאבים, הגדרת שעות משרד וזמני חופשות, דיווחי שעות עובדים, ודואר אלקטרוני פנימי וחיצוני.
  • דו"חות מנהלים: דו"חות ניתוח מכירות לפי תקופות, ניתוח חשבוניות, ניתוח הזמנות לקוחות והזמנות FOB, ניתוח הזמנות רכש וניתוח חשבוניות רכש. אפשרות לניתוח מעמיק ברמות שונות ובחתכים שונים בכל רמה על גבי המסך עם אינטגרציה מלאה לכל שאר מסכי המערכת.
  • מנהל המערכת: כלי תחזוקת המערכת הכוללים גבויים, ניהול קבועי המערכת, קביעת משתמשי המערכת, ניהול מערך הרשאות עד לרמת השדה הבודד, תחזוקת מודולים וטיפול בחברות המנוהלות במערכת. שימוש בכלי הפיתוח במערכת עם אפשרות לחילול מסכים, טבלאות כולל שליטה בהוספת שדות, תפריטים כולל קביעת תפריט אישי לכל משתמש, דו"חות, מסמכים וכן ירידה עד לרמת הפרוצדורות במערכת.
  • מילון אנגלי: במערכת ניתן לשלב מילונים בשפות שונות לצורך עבודה עם כותרות המסכים והשדות בשפות שונות ברמת המשתמש. ניתנת אפשרות לרכוש אופציה זו הכוללת מילון אנגלי בתוספת למילון העברי. אופציה זו מאפשרת עבודה במקביל של משתמשים דוברי עברית וכן משתמשים דוברי אנגלית (הכותרות הינן באנגלית, אך תוכן השדות הינו בהתאם לשפה בה הוקלד).
  • תשלומים לספקים: תשלומים בהמחאות (הדפסת צ'קים), העברות בנקאיות, הכנת קובץ למס"ב.
  • משאבי אנוש: ניהול מועמדים ועובדים מן המניין; ניהול כרטיס עובד עם הפרטים הבאים: פרטי העובד, פרטי ילדים וקרובים, ידיעת שפות, השכלה, קורסים והשתלמויות, בדיקות רפואיות, מעקב היעדרויות, הסמכות, תפקידים, ראיונות עבודה והערכות, ממליצים, ניסיון מקצועי ושיוך לצוותי עבודה ופרויקטים. מערך דו"חות ומחולל דו"חות ברמת המשתמש.
  • תכנון רכש מסחרי על ציר הזמן: תכנון דרישות חומרים (MRP), הכולל פיצוץ עצי מוצר ברמה אחת (עצי הרכבה) התחשבות בנתוני מלאי במחסנים, הזמנות רכש פתוחות, מלאי בטחון, מלאי מינימום להזמנה, הזמנות לקוחות, זמני אספקה ואילוצים נוספים. התוכנית יוצרת תוכנית ניפוקים על סמך הגדרת האילוצים לעיל וכן יצירת דרישות רכש אוטומטית על פי תוצאות תוכנית הניפוקים העתידית.
 
FacebookGoogle+Linkedin
כתובת: המעגל 56 קריית אונו        |        טל': 050-8421212        |        מייל: Ofra@odpriority.co.il